Rezervace/Booking

Obchodní podmínky a GDPR

Všeobecné obchodní podmínky SKINLAB BRNO, kosmetické služby, Leyla Aliyeva www.skinlabrno.cz

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen VOP) upravují vztahy, práva a povinnosti mezi kupujícím a prodávajícím v oblasti poskytování služby – KOSMETICKÉ SLUŽBY mezi provozovatelem – SKINLAB BRNO , Leyla Aliyeva, IČ: 14138689, se sídlem Francouzská 417/81, 60200, Brno (dále jen „poskytovatel“) a druhými osobami (dále jen „kupujícími“). Prodávající je provozovatelem kosmetického studia SKINLAB BRNO

  1. Základní ustanovení Tyto VOP tvoří nedílnou součást uzavřené ústní smlouvy o poskytnutí služby. Kupující prohlašuje, že se před poskytnutím kosmetické a kadeřnické služby seznámil s jejím obsahem, cenou a souhlasí s ní a dále se seznámil a souhlasí s VOP. Prodávající – poskytovatel služby SKINLAB BRNO, Leyla Aliyeva, IČ: 14138689, se sídlem Francouzská 417/81 , 60200 , Brno, fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona nezapsaná v obchodním rejstříku je fyzickou osobou – podnikatelem, zabývající se poskytováním kosmetických služeb. Adresa provozovny je Francouzská 417/81 , 60200, Brno.

Prodávající – poskytující je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní podnikatelské činnosti, je to podnikatel, který přímo dodává – poskytuje kosmetické služby. Poštovní adresa prodávajícího pro doručování je: Francouzská 417/81, 60200, Brno, telefonní číslo prodávajícího: +420 723 004 320. Veškeré smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky. Kontrolním orgánem prodávajícího je příslušný živnostenský úřad, Česká obchodní inspekce a jiné státní dozorující orgány.

Kupující – příjemce poskytnuté kosmetické služby, který při uzavírání a plnění smlouvy o poskytnutí kosmetické a masérské služby nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická nebo právnická osoba, která nakupuje – užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito službami.

Kupující při zahájení obchodních vztahů předává prodávajícímu své osobní údaje, nutné pro bezproblémové vyřízení objednávky, a to jméno, příjmení, email a kontaktní telefon. Právní vztahy prodávajícího s kupujícím – spotřebitelem výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku 89/2012, v platném znění, jakož i předpisy souvisejícími , Zákonem na ochranu spotřebitele 634/1992, aj. Smlouva o uskutečnění kosmetické a kadeřnické služby.

Po oznámení objednávky kupujícím (ústně telefonicky či osobně, emailem nebo přes online rezervační formulář) je obdržení a přijetí objednávky potvrzeno prodávajícím sdělením data, času a ceny uskutečnění kosmetické služby.

Sdělená objednávka kupujícího je považována za platný a závazný návrh kupní smlouvy, pokud obsahuje všechny náležitosti vyžadované objednávkou. Kupující je povinen uvést pravdivé a správné údaje ohledně kontraindikací. Samotná kupní smlouva je uzavřena ústně, písemně momentem závazného souhlasu prodávajícího s kupujícím s tímto jeho návrhem (závazné potvrzení data, času, obsahu a ceny objednávky kosmetického ošetření ze strany prodávajícího, absence kontraindikací); tímto vzniká ústní kupní smlouva.

Kupující se zavazuje odebrat závazně objednanou kosmetickou službu a zaplatit cenu dle platného ceníku jež je volně k dispozici na provozovně nebo webových stránkách a jež byla dohodnuta v objednávce.

Prodávající – poskytovatel služby je povinen v souladu s objednávkou provést kosmetickou službu ve smluveném čase, rozsahu a ceně. Smlouva je uzavírána ústně a písemně v českém jazyce a není přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření kupní smlouvy jsou patrné z procesu objednávání kosmetické služby. Obě strany mají možnost před vlastním uskutečněním objednávky tuto zvážit, případně ji opravit či odvolat.

  1. Otevírací doba. Provozní doba studia SKINLAB BRNO se řídí stavem objednávek. V čase neexistence objednaného zákazníka se prodávající – poskytovatel služby na provozovně zpravidla nezdržuje.
  2. Cena za služby. Všechny ceny jsou aktuální, platné, a vždy uvedené včetně DPH (daně z přidané hodnoty).

Aktuální ceník je k dispozici na provozovně nebo webových stránkách. Při telefonické objednávce je cena kosmetické služby sdělena v souladu s ceníkem na provozovně. Kupující dostane kosmetickou službu za cenu platnou v okamžiku objednání. Ceny je poskytovatel služby oprávněn měnit vzhledem k aktuální situaci na trhu a to aktualizací ceníku.

  1. Objednávání. Objednávat službu je možno následujícími způsoby:

– telefonicky na tel. čísle + 420 723 004 320 je možné pouze v pracovní době

– prostřednictvím online formuláře na webových stránkách 24/7.

Kupující při objednávce kosmetické služby sdělí svoje jméno, příjmení a telefon, datum a čas kdy má zájem kosmetickou službu koupit – přijmout. Po oznámení objednávky kupujícím (ústně telefonicky či osobně nebo prostřednictvím online rezervačního systému) je obdržení a přijetí objednávky potvrzeno prodávajícím sdělením – potvrzením data, času a ceny uskutečnění kosmetické služby. Sdělená objednávka kupujícím je považována za platný a závazný návrh kupní smlouvy, pokud obsahuje všechny náležitosti vyžadované objednávkou.

Kupující je povinen uvést pravdivé a správné údaje ohledně kontraindikací. Samotná kupní smlouva je uzavřena ústně nebo písemně momentem závazného souhlasu prodávajícího s kupujícím s tímto jeho návrhem (závazné potvrzení data,času, obsahu a ceny objednávky kosmetické služby ze strany prodávajícího, absence kontraindikací); tímto vzniká ústní kupní smlouva. Místem dodání – poskytnutí kosmetické služby je adresa provozovny SKINLAB BRNO , Francouzská 417/81, 60200, Brno.

Dárkové poukaz

Má-li zákazník dárkový poukaz na konkrétní službu nebo hodnotu a nedostaví-li se bez omluvy, dárkový poukaz bude považován za vyčerpaný. Je-li dárkový poukaz vystaven na nominální částku, je částka v hodnotě objednané služby odečtena z hodnoty certifikátu. Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze na služby, nelze ho využít na nákup produktů. Dárkový poukaz lze vyčerpat pouze po dobu jeho platnosti, která je vyznačena na dárkovém poukazu.  Dárkový poukaz je platný pouze po dobu uvedenou na poukazu. Poté pozbývá platnosti a kupující nemá nárok na vrácení zaplacené částky.

Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před začátkem ošetření pro ověření platnosti. Pokud zákazník nenahlásí dárkový poukaz při objednávce ošetření, nemusí být akceptován pro platbu.

Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost.

  1. Odstoupení od smlouvy

Kupující má právo zrušit objednávku, tedy odvolat svůj návrh na uzavření kupní smlouvy, bez jakýchkoliv sankcí, pokud zruší objednávku více jak 24 hodin před začátkem domluveného termínu kosmetické služby. Tuto skutečnost je kupující povinen prodávajícímu oznámit telefonicky, nebo pomocí storna v profilu online objednávek před dohodnutým termínem kosmetické služby nebo osobně. V případě nedodržení 24 hodinového předstihu, se kupující zavazuje uhradit 100% storno poplatek.

Prodávající má právo od smlouvy odstoupit v případě, že se na místě prokáže zjevná kontraindikace znemožňující provedení kosmetické služby, jež byla při objednávce zamlčena. V případě nepravdivě uvedených informací kupujícím o existenci kontraindikací (pohledem nezjistitelných) a prodávající kosmetickou službu provede, nese zodpovědnost za negativní následky kupující.

VII. Platební podmínky

Kupní cenu za kosmetické a kadeřnické služby lze zaplatit těmito způsoby: a) platba v hotovosti v Kč po provedení kosmetické služby b)prostřednictvím platebního terminálu na provozovně d) prostřednictvím služby comgate  online na webových stránkách skinlabrno.cz

VIII. Reklamace Dle § 13 zák. č. 634/1992 Sb. ZOS, je prodávající povinen spotřebitele řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění , spolu s údaji o tom, kde lze rekl. uplatnit. Dle § 19 zák. č. 634/1992 Sb. ZOS, je prodávající povinen přijmout reklamaci v provozovně poskytovaných služeb, případně i v sídle podnikání. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení rekl. spotřebitel požaduje; potvrzení o datu a způsobu vyřízení rekl., včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí rekl. V provozovně je po celou provozní dobu přítomen pracovník vyřizující reklamace. Prodávající rozhodne o rekl. ihned, ve složitých případech do tří prac. dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Rekl. včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění rekl. pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.

Reklamace řeší spotřebitel na místě s prodávajícím v provozovně:

SKINLAB BRNO, Leyla Aliyeva , Francouzská 417/81, 60200, Brno, ihned nebo v co nejkratší době po zjištění závady.

  1. Řešení spotřebitelských sporů Inf. pov. prodávajícího o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů: Dle § 14 odst. 1 zák. č. 634/1992 Sb., O ochraně spotřebitele: „prodávající informuje spotřebitele jasným, srozumitelným a snadno dostupným způsobem o subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, který je pro daný typ nabízeného, prodávaného, poskytovaného nebo zprostředkovaného výrobku nebo služby věcně příslušný. Informace musí zahrnovat též internetovou adresu tohoto subjektu. Jestliže prodávající provozuje internetové stránky, uvede tyto informace i na těchto internetových stránkách. Pokud smlouva uzavřená mezi prodávajícím a spotřebitelem odkazuje na obchodní podmínky, uvede informace podle věty první a druhé rovněž v těchto obchodních podmínkách“. V případě, že dojde mezi prodávajícím a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR Štěpánská 15, 120 00 Praha 2 Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz, tel.: +420 296 366 236

Česká obchodní inspekce Inspektorát pro Jihomoravský a Zlínský kraj Třída kpt. Jaroše 1924/5, 602 00 Brno Telefon: +420 545 125 939, Fax: +420 296 366 236 IS DS: duydzx4 PO–PÁ 8:00-11:00 a 12:00-15:00 hod

Městský úřad v Blansku (obecní živnostenský úřad) Nám. Republiky 1, Blansko Telefon: +420 516 775 425 Každou první středu 9:00 – 11:30 hod. A 12:30 – 15:30

  1. Závěrečná ustanovení

Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 1.1.2024 a tvoří nedílnou součást uzavřené ústní smlouvy, písemné smlouvy o poskytnutí služby. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění.

PODMÍNKY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ

  1. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ

1.1 Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Leyla Aliyeva, IČ: 14138689, se sídlem Francouzská 81, Brno, 60200 (dále jen: „správce“).

1.2 Kontaktní údaje správce jsou: adresa: Francouzská 81, Brno, 60200  email: info@skinlabrno.cz telefon: +420 723 004 320

1.3 Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.

1.4 Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

  1. ZDROJE A KATEGORIE ZPRACOVÁVANÝCH OSOBNÍCH ÚDAJŮ

2.1 Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a nebo osobní údaje, které správce získal na základě plnění Vaší objednávky.

2.2 Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro plnění smlouvy.

  1. ZÁKONNÝ DŮVOD A ÚČEL ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

3.1 Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je: • plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR, • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR, • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby.

3.2 Účelem zpracování osobních údajů je: • vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či jí ze strany správce plnit, • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.

3.3 Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.

  1. DOBA UCHOVÁVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

4.1 Správce uchovává osobní údaje • po dobu nezbytnou k výkonu práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (po dobu 15 let od ukončení smluvního vztahu). • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, nejdéle 10 let.

4.2 Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

  1. PŘÍJEMCI OSOBNÍCH ÚDAJŮ (SUBDODAVATELÉ SPRÁVCE)

5.1 Příjemci osobních údajů jsou osoby: • podílející se na dodání zboží / služeb / realizaci plateb na základě smlouvy, • zajišťující služby provozování e-shopu  a další služby v souvislosti s provozováním e-shopu, • zajišťující marketingové služby • zajišťující účetnictví.

5.2 Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země (do země mimo EU) nebo mezinárodní organizaci.

  1. VAŠE PRÁVA

6.1 Za podmínek stanovených v GDPR máte • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR, • právo opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR. • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR. • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR a • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR. • právo odvolat souhlas se zpracováním písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. III těchto podmínek.

6.2 Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaší právo na ochranu osobních údajů.

  1. PODMÍNKY ZABEZPEČENÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

7.1 Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.

7.2 Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, zejména antivirový software, zabezpečení hesly. 7.3 Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby.

  1. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

8.1 Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

8.2 S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.

8.3 Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

Storno podmínky

Jsou platné pro nákup zboží na internetovém obchodě ww.skinlabrno.cz nebo v kamenné provozovně prodejce na adrese Francouzská 417/81 , 60200 , Brno. Obchodní podmínky jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky a specifikují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je Leyla Aliyeva, IČ: 14138689 se sídlem v Francouzská 417/81 , Brno, 60200   na straně jedné a kupujícím na straně druhé. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel, dodavatel) a kupujícího (zákazník, spotřebitel). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy obchodními podmínkami neupravené občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel.

Výklad pojmů

Prodávající – je osoba, která v rámci své podnikatelské činnosti prodává zboží nebo služby přímo nebo prostřednictvím jiné osoby.

Kupující – Je osoba, která nakupuje předmětné zboží za účelem dalšího prodeje a podnikání. Vztah mezi prodejcem a kupujícím se řídí obchodním zákoníkem.

Spotřebitel – Je právnická nebo fyzická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výroky nebo službami .

Kupní smlouva – je smlouva mezi prodejcem a spotřebitelem. Kupní smlouvu je možné uzavřít na dálku – (objednávkou, faxem, e-mailem, telefonicky apod.) – bez přítomnosti obou smluvních stran. Z kupní smlouvy vznikne prodávajícímu povinnost předmět koupě kupujícímu odevzdat a kupujícímu povinnost předmět koupě převzít a zaplatit za něj prodávajícímu dohodnutou cenu.

Objednávka

Objednávku je možno provést formulářem, telefonicky, e-mailem nebo osobně. Přijetí objednávky prodávajícím je potvrzeno emailem, popř. telefonicky či osobně.

Účtenka popř. potvrzení o složení zálohy na zboží slouží také jako záruční list a doporučujeme pečlivé uschování. Obchodní podmínky jsou platné složením zálohy, nebo zaplacením za produkt nebo zboží.

Prodávající je oprávněn odmítnout objednávku, kterou kupující opakovaně závazně objedná a poté nepřevezme a nezaplatí.

 

Způsob platby

Akceptovány jsou platba v hotovosti, pomocí platebního terminálů na provozovně, nebo pomocí platební brány online na stránkách skinlabrno.cz ,případně převod na účet prodávajícího předem na základě zaslaného potvrzení objednávky.

Převzetí zásilky v případě zaslání poštou

Při přebírání zboží řádně zkontrolujte, zda nedošlo k poškození zásilky. Případnou škodu neprodleně reklamujte u doručovatele. Prodejce nenese žádnou odpovědnost za zboží poškozené při přepravě.

Záruka

Prodávající neručí za případné zdravotní komplikace (alergické reakce, či problémy způsobené přecitlivělostí pokožky apod.) způsobené kupujícímu, které mohly vzniknout po kosmetickém ošetření v případě, že o možných zdravotních komplikacích nebyl prodávající dopředně informován, věc je chápána jako nepřízeň z důvodu vyšší moci a kupující nemá jakékoli nároky na vrácení peněz či reklamaci zboží a služeb.

 

 

Storno objednávky

Objednávku lze bezplatně stornovat do 12 hodin po jejím odeslání. Při delší lhůtě je to možné – pokud již dodávka nebyla expedována nebo nedošlo ke vzniku výrobních a přípravných nákladů při přípravě této zakázky.

Konzultace

Konzultace k nabízenému zboží a službám je poskytována bezplatně dle časových možností prodávajícího.

Reklamace

1 Poskytovatel služby odpovídá za to, že služba při poskytnutí nemá vady a že je poskytnuta ve shodě s objednávkou. Služba odpovídá jejímu popisu a trvá uvedenou dobu. Poskytovatel si vyhrazuje právo upravit dobu trvání či složení služby dle aktuálních podmínek, závisejících hlavně na aktuálním stavu pleti klienta/klientky.

  1. Záruční doba je 24 hodin od provedení služby. Poskytované služby je možné reklamovat v průběhu jejich poskytování, nejdéle 24 hodin od provedení služby. Skryté vady reklamujte bez zbytečného odkladu po tom, co se o nich dozvíte.
  2. V případě, že byla vadně poskytnuta služba, má klient/klientka právo na bezplatnou nápravu. Není-li provedení nápravy možné, máte právo na přiměřenou slevu z ceny služby.
  3. Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:

– jste o vadě před poskytnutím služby věděli

– jste vadu služby sami způsobili

  1. Reklamaci u poskytovatele uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. Reklamaci lze uplatnit ústně v průběhu poskytování služby, a dále vždy písemně na adrese Leyla Aliyeva , Francouzská 81, 60200, Brno a to tak, že vadu označíte nebo oznámíte, jak se projevuje. Osobní návštěvou v provozovně salonu na adrese Leyla Aliyeva , Francouzská 81, 60200, Brno v předem domluvený čas, tak abychom vadu služby mohli zdokumentovat.
  2. Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy poskytovateli byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady poskytnuté služby.

Doručené reklamace vyřizuji bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace Vám vystavím písemné potvrzení.

 

 

 

 

Postup pro vrácení nebo výměnu zboží

Kupující podrobně popíše důvod výměny či vrácení a uvede platný kontakt, nejlépe telefonní číslo a e-mail. Uvedené informace kupující odešle na e-mail: info@skinlabrno.cz, nebo osobně předem po telefonické domluvě na čísle 723 004 320

Reklamace budou vyřízeny v co nejkratším termínu nejpozději do 30 pracovních dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou a ke spokojenosti zákazníka. Lhůta 30 dnů zahrnuje vyřízení reklamace včetně odstranění vady. Lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet den následující po uplatnění reklamace. V této lhůtě musí být zboží připraveno pro kupujícího u prodávajícího. Prodávající nemá obecně povinnost spotřebitele o vyřízení reklamace informovat. Je na kupujícím, aby se o stavu reklamace informoval.  Při uplatnění reklamace nás kontaktujte telefonicky, mailem nebo písemně na adresu uvedenou v kontaktech. Veškeré podmínky reklamace se řídí platnými právními předpisy. Reklamace se nevztahuje na vady vzniklé běžným používáním, nesprávným používáním zboží nebo jeho nesprávným skladováním či nesprávnou péči o zboží.

Prodejce neakceptuje vrácení zboží, které bylo zakoupeno kupujícím osobně.

Závěrečná ustanovení

Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto obchodní podmínky bez předchozího upozornění. Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem

 1.1.2024